08 August 2011

kenapa aku?

tak penah2 aku kene tuduh pekara yang berat seperti m"hack". Ntah mcm ne pagi semalam de message dri Cik A mengatakan aku m"hack" fb die... aku dgn nada bru bagun tdo menjerit WTF! x reti aku mnde2 mcm 2. Nk hack password wireless pn fail ni kn nk hack FB yg "hebat". Tp kenapa aku yg ko cari? ramai agi manusia tp kenapa aku????? Disini di sertakan wall Cik A


xtau la pe niat Si "hack" 2 tp nampak agak jahat pemainan si "hack".
tp de gak yg lawakny... de sorg mamat ni... agaknya statement dari die la yg wat aku jadi mangse keadaan...



men"haid"kan..... semacam je ayat.... bkn ke m'aibkan ke? nk taip 2 jgn nk laju sgt, check la pe di taip 2 sblm post wahaahahahahaha.... tp statement jahat 2 yg xblh nk than... seme org dlm dunia IT ni kaki hack ke? x semestinya......  lgi 1 hal... mcm ne ko nk tau? die bgi tau ke? abis kuat FB bgi tau kat mane je... lawak2...

p/s: aku xtau nk ckp pe... kebarang kalian tuk kene hack ni besar so kene la ati2 ye... jgn nk show email kat wall... bahaye doe